Siirry pääsisältöön

Oletko sinä Toptasten uusi myyntipäällikkö?

Toptaste on ruoka-, ravintola- ja matkailumedia, jonka asiakkaita ovat ravintola- elintarvike- ja matkailusektori.

Vuonna 2016 perustettu yritys on viime vuosina kymmenkertaistanut liikevaihtonsa ja tähtääkin hyvin vaatimattomasti Suomen johtavaksi ruoka- ja ravintolamediaksi.

Haluamme kasvaa, joten haemme nyt tiimiimme innokasta myyntihenkilöä. Jos olet kiinnostunut nousujohteisesta urasta mediamaailman ytimessä ja sinulla on paloa näyttää kyntesi, tämä voi olla sinun paikkasi!

Työtehtäviisi kuuluu:

  • oman salkun rakentaminen ja sen ylläpito, asiakaskohtaamiset
  • uusasiakashankinta, johon luonnollisesti kuuluu myös kylmäsoittelu – olethan siis valmis myös tarttumaan puhelimeen sopiaksesi tapaamisia
  • toiveittesi ja osaamisesi mukaan sinulla on mahdollisuus ideoida ja rakentaa asiakkaillesi kampanjoita

Työtehtävän onnistumista varten tarvitset:

  • Tehtävä edellyttää tavoitteellisuutta, järjestelmällisyyttä, myyntihenkisyyttä, oma-aloitteisuutta ja iloista asennetta.
  • Olet ahkera ja positiivinen tiimipeluri sekä innokas oppimaan uutta.
  • Olet aidosti kiinnostunut kaupan tekemisestä ja motivoidut onnistumisista.
  • Kokemus media- ja ravintola-alasta on etu, mutta ei must!
  • Emme siis edellytä pitkää kokemusta, sillä tässä tehtävässä ratkaisevia ovat asenne ja tahtotila.

Eduksesi katsotaan:

  • kokemus media- tai ravintola-alalta
  • näyttöä tuloksellisesta myynnistä
  • toisen asteen koulutus
  • englannin ja ruotsin kielen osaaaminen

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme sinulle paikan, jossa pääset luomaan uutta ja omaa. Taustallesi saat kannustavan johdon sekä inspiroivan työtiimin. Työtehtäväsi ovat erittäin monipuolisia, ja tulet taatusti kehittämään ammatillista osaamistasi. Työajat ovat joustavia ja osittainen etätyöskentely on mahdollista.

Työsuhteen alkamispäivä: tarve heti, aloitusajankohta on sovittavissa

Lisätiedustelut ja hakemukset voi suunnata kaupalliselle johtajalle Titti Myhrbergille, 040 218 41 79, [email protected]

Toptaste pähkinänkuoressa:

Toptaste on ruoka- ja juoma-alan innovatiivinen markkinointikumppani. Kauttamme onnistuu printti- ja diginäkyvyys, videot, blogirynnäköt, yritystapahtumat, mediaviestintä ja monikanavainen sisällöntuotanto. Teemme yhteistyötä laadukkaiden mediatalojen kanssa ja printtikanaviamme ovat mm. Glorian ruoka&viini, Kodin Kuvalehti ja Ilta-Sanomat, joiden välissä tuottamamme Toptaste Magazine jaetaan.

Toptaste Magazine -ruokajulkaisut nostavat esille ajankohtaisia uutisia ruoka- ja ravintolamaailmasta sekä esittelevät suosittuja ruokabloggaajia ja uusia trendejä, unohtamatta ruoka- ja elintarvikealan uutisia. Lisäksi jokaisessa julkaisussa haastatellaan merkittävää ruokamaailman henkilöä, kuten pinnalla olevaa vaikuttajaa tai keittiömestaria.

Mainonnan keinona hyödynnämme natiivimainontaa, sillä se on kuluttajalähtöinen tapa puhutella yleisöä. Natiivimainonnan avulla mainostaja voi opastaa, neuvoa ja inspiroida kuluttajaa, mikä luo monipuoliset mahdollisuudet mainosviestin toteuttamiselle. Asiakkaidemme keskuudessa esimerkiksi reseptiikka on ollut suosittu sisällön muoto. Koska sisältö on laadukasta ja journalistista sisältöä muistuttavaa ja se julkaistaan relevantissa ympäristössä, viihtyy kuluttaja mainostajan sisältöjen parissa pidempään: Toptasten artikkeleiden parissa viivytään keskimäärin kolme minuuttia. Tämä edesauttaa brändin tai tuotteen muistamista ja siihen sitoutumista. Uusien sisältöjen lisäksi voimme hyödyntää mainostajan omia sisältöjä ja näin ollen laajentaa alkuperäisen viestin tavoittavuutta. Me Toptastella tiedämme, miten puhutella ruuasta laajasti kiinnostunutta yleisöämme ja olemme täten asiantunteva natiivimainonnan kumppani sekä printissä että digissä.

Autamme ravintoloita ja elintarvikealan yrityksiä sosiaalisen median markkinoinnin kehittämisessä ja toteuttamisessa. Kauttamme hoituu myös ruokakuvaukset. Erinomaisia tuloksia saavutetaan Toptasten monimediapaketin avulla, joka yhdistää sekä printti- että diginäkyvyyden parhaat puolet.

Lue myös